MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe Rohella.ee (edaspidi Veebipood) omanik on NobleWay OÜ (registrikood 16441551), asukohaga Küti tee 37/3, Peetri alevik, 75312 Rae vald, Harju maakond.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoest.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud iga toote juurde. Hinnale lisandub tarne hind, kui pole märgitud teisiti (nt kampaaniad „tasuta tarne“). Kõik hinnad on eurodes.

Tarne maksumus sõltub valitud tarnemeetodist ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb valida sobivad tooted ja lisada need ostukorvi. Tellimuse vormistamisel tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv tarneviis.

Seejärel kuvatakse ostjale tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgmiste makseviiside:

  • Eesti pangalingid (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank jpt)
  • Krediitkaardimaksed
  • Muud Montonio Finance OÜ pakutavad makselahendused

Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja kaardiandmetele.

Müügileping jõustub alates hetkest, kui tasumisele kuuluv summa on laekunud NobleWay OÜ arvelduskontole.

Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida (nt toote lõppemise tõttu), teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse kogu tasutud summa (sh tarnekulu) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

Kaupu tarnitakse hetkel ainult Eesti piires.

Tarnemeetodid:

  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST pakiautomaat

Keskmine tarneaeg on 1–3 tööpäeva alates müügilepingu jõustumisest. Erandjuhtudel võib tarne võtta kuni 7 tööpäeva.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus 90 päeva jooksul lepingust taganeda.

Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele.

Taganemisõiguse kasutamiseks peab kaup olema kasutamata ja originaalpakendis (välja arvatud juhul, kui tegemist on defektiga tootega).

Kauba tagastamiseks tuleb saata vastav teade e-posti aadressile info@rohella.ee hiljemalt 90 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.


90-päevane raha tagasi garantii kehtib ainult ühekordsetele tellimustele ning seda saab kasutada üksnes juhul, kui toote purk on avamata ja originaalpakendis.

Tagastamise kulud katab ostja, välja arvatud juhul, kui tegemist on defektse või vale tootega. Raha tagastatakse 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas juba üleandmise hetkel.

Puuduse ilmnemisel peab ostja pöörduma Veebipoe poole mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest, saates kirja aadressile info@rohella.ee.

Veebipood parandab või asendab puudusega kauba. Kui see ei ole võimalik, tagastatakse ostjale kogu ostusumma.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood töötleb ostja isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks ning kauba kohaletoimetamiseks. Andmeid võidakse edastada logistikapartneritele (Omniva, Itella) tellimuste kohaletoimetamise eesmärgil.

Uudiskirju ja pakkumisi saadetakse ainult juhul, kui klient on selleks andnud eraldi nõusoleku. Klient võib igal ajal loobuda otseturundusest, järgides e-kirjas toodud juhiseid või kirjutades aadressil info@rohella.ee.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@rohella.ee

Kui ostja ja NobleWay OÜ ei jõua kokkuleppele, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Komisjoni menetlus on tasuta ning selle tingimused on leitavad Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti lehel.

Lisaks on võimalik pöörduda Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi poole: https://ec.europa.eu/consumers/odr.